Aqua Development maakte voor Albert Heijn een nieuw systeem voor medewerkers om vrij te vragen. De vraag was om het systeem te digitaliseren. Inmiddels zijn er vijf filialen in de regio Den Haag die gebruik maken van het systeem.

Oude situatie

In elk filiaal is een postvak aanwezig. Hier kunnen medewerkers een formulier in doen om vrij te vragen. Schriftelijk krijgen de medewerkers het formulier terug met een goedkeuring. Probleem met deze dit systeem was dat er brieven kwijt raakten en het niet geordend was.

Nieuwe situatie

Voor elk filiaal is een simpele website gemaakt waar de medewerkers het formulier kunnen invullen. Na het invullen krijgt de medewerker een bevestiging en krijgt de planner van de Albert Heijn de vrijvraag met gegevens in zijn mail. De planner kan gemakkelijk via de mail een goedkeuring geven. Op deze manier raken er geen briefjes meer kwijt en ontstaat er rust op de afdeling.

Vormgeving

De website is helemaal responsive zodat ook makkelijk te gebruiken is op mobiele apparaten. Wil je een kijkje nemen hoe dit eruit ziet? Klik dan hier.

Deel dit bericht met je vriendenShare on TumblrTweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someoneShare on LinkedIn